Visueel verandermanagement
Wij creëren op visuele wijze verandering binnen organisatiesDoor een heldere aanpak en het combineren van design thinking en verandermanagement, helpen we organisaties verandering concreet te maken en succesvol door te voeren. Wij geloven erin en ervaren het elke dag. In verschillende verandertrajecten hebben we gezien: visualisatie brengt inspiratie, creatie, herkenning. En daarmee verandering. Verandering kan veel impact hebben op de manier waarop medewerkers binnen organisaties hun werk doen, hoe ze zich voelen, met elkaar communiceren en samenwerken.

Voorbeelden van verandertrajecten Waarin we visueel voor verandering hebben gezorgd
Waarom visueel verandermanagement? Stimuleren van het veranderproces en heldere communicatie
Onze werkwijze is verfrissend omdat visualiseren altijd centraal staat. Dit komt tot uiting in het aanleren van nieuwe vaardigheden, het verbeteren van de implementatie en onze focus op bijzondere en visuele communicatiemiddelen. Door visueel denken binnen verandertrajecten te stimuleren creëren we beter begrip van het waarom van een verandering en ontstaat meer draagvlak. Tegelijkertijd stelt het mensen in staat om hun input concreet te maken. Door visuele middelen in te zetten in verandertrajecten behalen we op korte termijn resultaat
De zes factoren voor succesvolle verandering Stimuleren van het veranderproces en heldere communicatie
Elk verandertraject is uniek. Toch zijn er in elk traject factoren aan te wijzen die bijdragen aan een succesvolle verandering. Inzetten op succesfactoren vormt ons uitgangspunt bij elk verandertraject. Wij zetten in op deze succesfactoren door een visuele aanpak. Dit leidt tot visuele producten. Altijd toegespitst op uw situatie.
Onze vernieuwende aanpak voor verandering In co-creatie verandering zichtbaar maken
De combinatie van verandermanagement en visualisatie technieken is wat de aanpak van ons bureau uitermate doeltreffend maakt. We zijn een jong bureau met meer dan 8 jaar ervaring op het gebied van advies- en verandertrajecten, binnen verschillende soorten bedrijven en sectoren. In alle trajecten waarbij we betrokken worden laten we medewerkers zelf aan de slag gaan met het visualiseren van problemen, oplossingen en de gewenste verandering. Op deze manier ontstaat draagvlak en maken we een verandertraject concreet en leuk.
"People remember 10% of what they hear and 20% of what they read, but about 80% what they see or do."
Proffessor P.M. lester
California State University