Strategievorming
Wij helpen om strategieën concreet en visueel te makenGetting the picture adviseert bedrijven binnen strategievorming trajecten. Samen met onze klanten brengen we de huidige én nieuwe strategie in kaart. In visuele sessies doorlopen we het creatieve proces, vaak resulterend in een virtuele roadmap, infographic of animatie die de strategie helder weergeeft. Zo creëren we niet alleen een bijzonder communicatiemiddel, maar ook breder draagvlak en meer begrip voor de nieuwe koers.

Voorbeelden strategie projecten Waarin we hielpen een strategie te visualiseren
Waarom is een heldere strategie belangrijk? Een concrete aanpak om de stip aan de horizon van uw organisatie te bereiken
Een goede strategie beweegt mee met ontwikkelingen in de organisatie en houdt rekening met een voortdurend veranderende wereld. Wij helpen u een strategie te maken die organisch is en zich makkelijk laat aanpassen als er nieuwe ontwikkelingen en informatie zijn. Met zo’n strategie kan uw organisatie moeiteloos de koers aanpassen als er zich mooie kansen en mogelijkheden aandienen.
De vier fases voor een heldere strategie Stapsgewijs doorlopen we samen een strategisch traject
Elk strategietraject is anders, maar toch zijn er in elk traject bepaalde fases die we doorlopen om tot een heldere strategievorming te komen. Door interviews te houden en die input mee te nemen in workshops, komen we uiteindelijk tot een visele toolbox, waaruit u zelf altijd kunt putten bij het communiceren over strategie.
Bedrijven en sectoren Die we ondersteunen een strategie te bepalen
Als organisatieadviesbureau werken we voor zowel grote organisaties als kleinere MKB bedrijven. We zijn actief in een breed aantal sectoren, waaronder de publieke sector, overheid, gemeenten, industrie, retail, agrifood, bouw, chemie, energie, financiële sector, pharma, telecom, transport en logistiek, vastgoed en verzekeraars. De strategieën zijn allemaal anders. Toch bereiken we door de inzet van visueel denken én communiceren in elke sector resultaat.
"People remember 10% of what they hear and 20% of what they read, but about 80% what they see or do."
Proffessor P.M. lester
California State University