Chat with us, powered by LiveChat

Financiële vraagstukken Stimuleren van verandering en heldere communicatie

Als adviesbureau hebben we de laatste jaren veel ervaring binnen de financiële sector opgedaan. Getting the picture wordt vaak gevraagd om in co-creatie met medewerkers een visie of strategie scherp te krijgen en hiervoor draagvlak binnen de organisatie te creëren. Of het nu gaat om nieuwe financiële regelgeving of een nieuw financieel product dat verkocht moet worden aan de klant. Pas als de eigen medewerkers voor de volle honderd procent begrijpen waar het over gaat, zijn zij in staat het over te brengen op de buitenwereld.

Versimpelen en doorgrondenIn co-creatie verandering zichtbaar maken

Onze consultants hebben ervaring met het inzetten van design thinking als methodiek en visual thinking als mindset om informatie te ordenen, abstracte begrippen tastbaar te maken en ingewikkelde modellen te versimpelen. Tijdens workshops worden medewerkers aan de hand meegenomen en gaan samen aan de slag met het structureren van informatie en het doorgronden van complexe zaken. Visualiseren in co-creatie zorgt voor draagvlak en eigenaarschap bij de betrokken teams en medewerkers.

“People remember 10% of what they hear and 20% of what they read, but about 80% what they see or do.”

Proffessor P.M. lester
California State University

Uw gegevens

Uw bericht

Uw project