Onze visie
Wij geloven in de kracht van visueel denkenWij geloven dat de inzet van visueel denken op een efficiënte en originele manier leidt tot nieuwe inzichten binnen organisaties . Visueel denken is één van de basale functies van onze hersenen en kan worden toegepast om informatie te ordenen, denkkracht te vergroten en communicatie te verbeteren. Om visual consultancy succesvol in te zetten binnen organisaties, gaan we uit van een zestal principes.

Zes uitgangspunten Voor succesvolle aanpak van adviestrajecten
Inhoud & Design
Waar inhoud en design samenkomen zijn wij op ons best. Om visuele middelen echt van meerwaarde te laten zijn, moeten ze zowel wat betreft inhoud als design kloppen. Onze designers hebben oog voor de inhoud en onze consultants gevoel voor design.
Proces & Product
Visuele producten dragen bij aan verandering, maar het proces er naartoe is minstens zo belangrijk. Door samen te werken ontstaat een gedeelde ervaring en draagvlak voor zowel het product als de uiteindelijke verandering.
Multidisciplinair
Klantvragen bekijken we altijd vanuit verschillende perspectieven. We bepalen de best mogelijke aanpak om het probleem op te lossen of om verandering teweeg te brengen. Hebben we een discipline niet in huis, dan betrekken we één van onze partners.
Buiten de gebaande paden
We staren onszelf niet blind op één techniek of proces, maar bewegen mee met onze klanten en bedenken vernieuwende oplossingen.
Maatwerk is onze standaard.
In co-creatie
We werken in co-creatie met onze opdrachtgevers. Medewerkers hebben de meeste kennis van hun organisatie. Door de juiste mensen te betrekken creëren we oplossingen met een zo groot mogelijke slagingskans.
Op een visuele wijze
Visueel werken dwingt alle betrokkenen om mee te doen en concreet te blijven. Geproduceerde visuele middelen zorgen voor zichtbaar resultaat, zijn gemakkelijk erop na te slaan en vormen een gezamenlijk vertrekpunt voor verdere discussie.